دانلود رایگان فیلم های ایرانی

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

دانلود رایگان فیلم های ایرانی

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

دانلود نمایش کمدی مرسی دیوونه



                                                                             

لینک دانلود بزودی



  , , , , ,

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام کاظمیان چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 15:04

سلام خواهش میکنم جواب من راهم بدهید
من 3 بار اومدم واین تئاتر بسیار زیبارو دیدم ولی دوست دارم بازم ببینم خواهشا بگید کی میشه دانلودش کرد

سلام
چون حالا حالا ها رو صحنه است و تا زمانی که هنوز رو صحنه است اگه کسی هم لینکش بزاره پلیس فتا باهاش برخورد می کنه هر چند لینکش هم اصلا تو اینترنت نیست
تو این آدرس اگه توجه کنید بلیطش داره آنلاین بفروش می رسه و این تئاتر فعلا در حال اجراست
http://cinematicket.org/?p=Films
ولی در اولین فرصت که لینکش تو اینترنت بود ما هم قرار میدیم.
یا حق

الهام کاظمیان شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 10:59

سلام
من این تئاتر رو 5 دفعه زنده دیدم ولی هنوزم دوست دارم بارها ببینم
تاریخ دقیق دانلودو میشه بگید ممنونم

سلام.
ممنونم از حضور و اظهار نظر شما
بله واقعاً فوق العادست.

بهرنگ پیاده روحی یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 10:31

لینک دانلود رو پس کی میزارین نزدیک 7 8 سال شده

سلام دوست عزیز
این تئاتر فعلا در حال اجراست پس اولا اگر کسی لینکش رو بزاره قانونا کار خلافی انجام داده چون اگه قرار باشه همه بتونن براحتی از اینترنت دانلود کنن کسی نمیره 20 هزار تومن بده این تئاتر بیینه بالاخره اون بدبخت بدبختا هم رو سن این همه خوشونو می کشن که چیزی گیرشون بیاد
ثانیاً اصلا لینک دانلود این تئاتر تو اینترنت وجود نداره فقط من یک سایت دیدم که لینکشو رو گذاشته بود اونم فتا بهش اخطار داده که سریع لینکش رو بردار که مدیر سایت لینکش رو برداشته اینم آدرسش
http://film-haa.rozblog.com/post/1

romina جمعه 6 تیر 1393 ساعت 19:15 http://romina-mazinani.blogfa.com

لینک دانلود بززززززززززززززودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه پس چی؟
می خوای سینما رو هم بیارم خدمتتون!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد